Magatzem

MAGATZEM

Seràs responsable de la gestió i organització del nostre inventari, garantint que els productes estiguin sempre disponibles i en perfectes condicions.

  • Recepció de Mercaderies: Rebràs i verificaràs els lliuraments de proveïdors, assegurant-te que els productes coincideixin amb les comandes i estiguin en bon estat.
  • Gestió d'Inventari: Mantindràs un registre precís de l'inventari, utilitzant sistemes de gestió per controlar les entrades i sortides de productes.
  • Emmagatzematge i Organització: Classificaràs i emmagatzemaràs els productes de manera ordenada i segura, optimitzant l'espai del magatzem.
  • Preparació de Comandes: Recolliràs i empaquetaràs els productes per enviar-los, assegurant que es compleixin els terminis de lliurament i que les comandes estiguin completes i en bon estat.
  • Control de Qualitat: Inspeccionaràs els productes per detectar possibles danys o defectes, gestionant les devolucions i reclamacions segons calgui.

T'interessa? Fes-nos arribar el teu CV